gossanna

28 år och "oskuld"

Ja inom heltidsarbete iaf =) Fyllde år igår och började samtidigt med heltid, känns helt ok faktiskt, igår va jag ganska trött och sliten men jag är ganska säker på att jag hade varit det om jag jobbat bara 6 timmar också. Dagen var helt enkelt urusel på alla sätt. När jag äntligen fick komma hem så stack jag ut direkt för att tömköra bruna, hon va så fin och jobbade jätte bra i både skritt och trav. Jämt tempo plus att hon lyssnade på direkten =) helt enkelt underbar. Sen va vi på skidskoj med flickorna i Vansbro. Lär säga att flickorna va jätte duktiga då dom stod ut med att ha skidorna på en hel timme och behålla tålamodet =) Idag gick arbetsdagen betydligt mycket bättre, kanske för att jag jobbade med folk som är lite mer invanda i arbetet. Efter jobbet tog jag ett dressyrpass med bönan. Jobbade med ställning på volt i skritt och trav, ställde henne utåt i höger varv då det är hennes svåraste varv. Gjorde serpentiner med volter i precis som på Anna träningen sist. Hon verkade tycka att det var lite jobbigt emellanåt och försökte dra iväg men det var bara att jobba på =) tillsist fick jag henne mjuk och följsam då gav jag mig. Har varit lite bortskämd dessa dagar då Joel varit hemma för att han är förkyld, imorgon ska han dock till jobbet igen. Då tar vi en långpromenad med alla hästar och barn =) Nu blir det snart sängen för mig känner jag =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: