gossanna

Kylan ställer till det!

Så kallt det ska få lov att vara jämt =( hade tänkt träna för Anna imorgon men blir inget då det ska vara så kallt, inget vidare att stå i ett kallt ridhus i minus 20 eller att äns starta bilen känner jag =/ jaja vi får satsa på nästa helg, känns bättre för plånboken också. Fick lov att betala ridhusavgiften nu, sen måste jag hämta en hö bal imorgon plus att Nino kommer och vaccinerar i helgen så pengarna försvinner ju snabbt =/
Joel ska iväg och åka skoter så jag och flickorna får tillbringa dagen själva, hade tänkt ta en långpromenad om kylan ger med sig senare på dagen. Tänkte ta samma väg som i onsdags, sandåsen och storholn så ulvik får motion. Sen ska bruna få sig ett dressyr pass också =) så dagen blir nog fin trots kylan!
Nu ska jag mysa en vända med flickorna innan dom ska sova och jag ska släppa in hästarna.
Ha en trevlig kväll alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: