gossanna

Måndagen!

Dagarna går fort och nu har ännu en måndag gått, snart dax att börja jobba heltid!
Idag då.... Jo jag jobbade såklart först, det var meningen att flickorna skulle på skidträning men då det var minus 20 så blev det inställt. Fick iaf mormor att vara barnvakt åt flickorna så åkte jag ut med sparken med vovve och ulvik. Bårtåt va han som vanligt seg så jag nästan fick dra fram han, men på vägen hem så vart han så pigg, han pina på bra och sträckte ut rejält. Det var nog bra för han. Resten utav kvällen satt jag vid datorn och kolla runt bara, va in på tdb och kollade lite tävlingar. Måste fixa både hästlicens och ryttarlicens bara jag får grönt kort registrerat på sidan.
Nu ska jag se klart csi sen är det sängen som kallar.
God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: