gossanna

Skön promemad!

Japp det fick bli en promenad, och det ångrar jag inte. -15 men ändå helt ok att gå =) bruna fick hänga på, Livia red på ulvik och milia satt i vagnen. Vovven ha också med såklart =)
Gick bara till verkstan då vi inte hade så mycket tid på oss. Va ute i ca 50 min iaf, trots att ulvik fick springa hela tiden så tar det lite tid, han ska ju alltid försöka komma undan arbetet och Livia klarar inte riktigt av att vända han själv så jag måste böka mig iväg men häst, vagn och hund för att vända på ekipaget som har gått ner i diket och står fast eller för att inte tala om alla andra intressanta vägar som finns som han måste sticka in på =) ja det är allt spännande. Men Livia får lära sig för vardag och klarar av han mer och mer själv =)
Nu ska iaf jag dra på jobbet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: