gossanna

Godmorgon!

Hade ingen tid att skriva igår så jag uppdaterar det lilla som hände idag istället!
Hade besök av min kusin och hennes son hela eftermiddagen plus att flickorna åkte skidor efter det, så ingen häst blev motionerad igår. Bruna va planerad vila då hon fick vaccin på lördag, men ulvik skulle ha behövt rört på sig han som stått hela helgen nu.
Hur som så va jag iaf och skrev prov för grönt kort igår på förmiddagen så nu är det bara att träna vidare så vi kan komma ut på tävlingsbanan. Ska bli kul =)

Idag blir det skidträning för barnen så ingen Ridning heller, synd nog ingen motion för ulvik heller. Men resten utav veckan är det planerat iaf. Imorgon blir det tömkörning för brunas del, dressyr för bruna onsdag och hoppning på torsdag =) för ulviks del blir det promenad.
Nu lär jag äta klart och åka på jobbet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: