gossanna

Tiden går fort....

När man har roligt =) Har haft fullt upp hela dagen. Hämtat en höbal till hästarna som jag sen baxade in i hagen och slingrade på hönätet på =) är nöjd över att ha klarat det utan Joels hjälp =) fick ju hjälp av bästa Josse som var ute på promenad, Tack så mycket! Det gick betydligt mycket enklare =) Sen skotta av spånet från släpvagnen, inte det lättaste när det har frusit =/ men fick av det mesta iaf! Fixa lite mat åt flickorna för att sen kunna ta ett dressyr pass med Bruna på åkern! Det sprack upp på himlen precis så jag fick rida i strålande solsken i nysnö =) till en början hade hon svårt att slappna av, gjorde volter och tränade mycket skritt för att få henne att söka sig neråt, travade åttvolter och gjorde halvhalter på mitten. På slutet var hon riktigt fin, slappnade av och fick till ett jämt tempo. Riktigt roligt att jobba med henne idag =) Gav mig där då jag hade bestämt mig för att det skulle bli ett jort pass med bara trav. Fast gjorde en galoppfattning så hon fick galoppera hemåt, Gjorde ett byte som jag knappt kände av så det såg nog rätt "snyggt" ut =) får träna in sen så hon gör det på beställning istället! Efter ridturen så fick flickorna testa sina nya skidor på älva, riktigt duktiga är dom lär jag säga =) och dom tycker det är kul så det är positivt! Livia ska få börja på skidskola på måndag, hoppas på att Milia får vara med också =) Nino har varit här och vaccinerat bruna så det känns skönt att ha det gjort =) Har även hunnit med att hämta spån såhär på kvällskvisten så jag känner mig rätt nöjd med dagen. Hunnit med en hel del faktiskt, dock ingen promenad med ulvik men han ska få sitt imorgon =) Nu är både flickor och hästar nattade så jag ska bara mysa under filten resten utav kvällen! Hoppas ni får en trevlig kväll!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: