gossanna

Motion

Idag börjar jag inte fören 17 så det vart en lång dag hemma =) flickorna har fått varit hemma från dagmamma också eftersom Joel hinner hem innana jag dra.
Tog lite sovmorgon då jag jobbar ända till halv 12, ja så lång det går att ta då när man har två barn och två hästar som ska skötas på morgonen =)
 
Efter alla morgon sysslor så begav vi oss ut iaf, tömkörde böna först och jag lär säga att jag är mer än nöjd med damen, hon sökte sig neråt hela tiden och travade på i ganska jämt tempo hela tiden, tänk om hon kunde vara lika i ridningen också =) men det kommer inom en snar framtid, måste ge henne tid bara. Gjorde lite start och stopp och tillsist så flöt det på bra i båda varven, då gav jag mig.
Efter det så tog vi in lilla Ulvik så fick flickorna borsta han medans jag satt på sadel på bruna så milia kunde rida henne, när vi va klara så tog vi en långpromenad, Ulvik fick trava mycket så tjockmagen går bort snart =) han har fått riktigt bra kondition också lär jag säga.
 
Har precis ätit och ska vila lite innan jobbet =)
 
Imorgon blir det galopp intervaller för böna, hon ska också bli av med tjockmagen så hon är fit for fight för tävlingssäsong 2013 höhö =)
 
See ya tomorrow
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: