gossanna

Sega dag.......

Årtiondets segaste dag är snart till ända =) hoppas vi slipper det framöver. Jobbtimmarna kändes som flera veckor och inte nog med det, det har varit sååå lugnt så man har nästan somnat på jobbet, det är inte kul vill jag lova =/ Nåja arbetsdagen tog slut iaf och när jag kom hem så skyndade jag ut med Bruna, tömkörning idag. Det börjar ge resultat nu och jag är så sjukt nöjd över damen, tömkörning är verkligen det som har hjälpt oss från början och att jag efter ett litet uppehåll i somras tog tag i det igen så har det inte gjort annat än gott. Fick henne att trava i ett lugnt tempo, öka lite och HÅLLA samma tempo hela tiden =) inte illa. Hon sökte sig neråt hela tiden och jag tror att det släpper i ridningen snart också! Ett kort pass blev det idag och imorgon blir det dressyr, få se hur hon känns där =) Flickorna va med mamma och pappa ut på isen och åkte skidor =) pappa tyckte även att lilla bus skulle få följa med, fast mamma fick ta honom då pappa hade vovven, skönt då någon kan hjälpa till att motionera honom ibland =) Flickorna följde med m&p in och drack varm oboy med grädde, gott så tyckte dom =) själv tog jag vovven och sparken ut på älva och körde ett litet pass =) andfådd och svettig, fick dessutom lite lätt ont i både "spark" benet och det man står på, borde inte jag vara ganska tränad?! Jag tycker det iaf! Har kollat lite dressyrprogram idag och börjar så smått på att fundera över om det kommer att bli någon dressyrdebut för oss iår =/ tiden får visa det =) kollade även lite hoppning clear round vore något och det fanns ganska många ute så det borde ju gå att ordna. Måste bara fixa licens först, men gröna kort bekräftellsen har inte kommit in än. Hopppas den fixas snart! Nu ska Annan snart sova så GODNATT!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: