gossanna

Hoppning!

Ja det var ju hoppning igår och såhär i efterhand är jag på det stora hela ganska nöjd. Det känns som att jag blivit mer krävande och vill att hon ska utvecklas mer och snabbare, men nu står vi still och det måste jag finna mig i. Det var ett ganska hårt pass igår, travbommar som hon hatar men dock nyttigt, studs, oxrar, kombinationer och serier ja det är mycket för henne och det vet jag. Sista gången vi red banan så gick serien med studs, språng, räcke, språng, studs så bra att jag helt tappade fokus på dom andra hindrena. Vägar är vi urdåliga på och jag med min kassa sits gör inget bättre, dessutom får hon för sig att tjura ur och då är det inte kul. Att jag dessutom känner mig stressad genom banan gör.inte saken bättre. Jag måste verkligen försöka tagga ner annars kommer bruna aldrig att bli lugn. Med det vill jag bara säga att vi måste träna mer och tävlingar är inget vi kommer ut på på bra länge, synd nog. Vill att hon ska få tillbaka bjudningen igen och att hon inte tvekar och försöker springa åt sidan som hon ofta gjort. Hur som så är jag någorlunda nöjd och jag vet att hon jämt gör vad hon kan, men att hon inte orkar ända fram jämt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: